Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Host host

Känns som om att min förkylning bara blir värre :( Inge bra.. 

Vart iaf leklandet med Linda och Hugo. Jag och Linda provade på borgen som som har där med en massa kul grejer i, var helt jävla slut när man kom ur därifrån ;) Haha! Så jag höll mig till bordet resten av tiden. Fika lite gött och snacka skit bara =) 

På vägen hem höll jag på att krocka två gånger. Nog för att jag kanske inte är världsbäst på att köra, men vissa måste fan ha hittat körkortet i ett flinpaket. Först skulle jag köra om en lastbil, och så låg de en bil bakom mig. Så jag blinkade i tid för att den skulle fatta att jag skulle köra om. Precis när jag skulle köra ut så kommer den jäveln i full fart! Men hann aldrig att köra ut iaf, tur de. Andra gången kommer de nå fruntimmer som kör rakt över spärrlinjen, in i mitt körfält. Och jag kommer liksom i över 100, så av ren refelx så kör jag ju så klart över i andra körfältet men hann dock aldrig kolla bakåt om de kom nån annan där. Och så klart gjorde de de! De var på fitthåret att han/hon/det hann köra förbi! Ja jag säger då de =) 

Har aldrig tyckt om att köra bil, förutom dom första veckorna efter att man tog körkortet. Jag vet inte varför.. Men tycker det är ur tråkigt och blir bara irriterad på folk som inte kör som jag, haha. Nä, mycket bättre att sitta breve och snarka eller dricka grogg =) Hihi.

Ska nog ta och vila ett tag nu, är helt slut i huvet.. Sen får vi se om jag orkar med en promenad, hoppas det iaf. De är ju kanon väder! Hoppas de håller i sig, så våren kommer nångång =)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: