Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Leklandet

Ja dit ska jag idag, haha. Med Linda och Hugo =) Linda ringde och fråga igår om jag vela haka på, och ja varför inte. Har ändå inte bättre för mig så =) Kan ju bli intressant! Vi ska väl åka om inte allt för länge..

Annars idag vet jag inte ritkigt vad jag ska göra. Träna iaf ska ja, och ta en promenad. Men börjar känna mig förkyld så får se hur de blir med de =/

Kollade på de sista två avsnitten av sons of anarchy säsong 3 igår, kan knappt bärga mig till säsong 4 kommer !!

Undra vad man ska göra i helgen då? På fredag blir de en sväng med eckerö tillsammans med bröderna, pappa och farbror. Men kommer ju hem därifrån på kvällen.. Skulle kunna tänka mig att de bli lugnt då iaf. Jaja, får se vad helgen har att bju på. Den som hittar på nå kul kan ju höra av sig =)

I morgon är det Mikeys begravning.. Kan fortfarande inte fatta att han är borta!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: