Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

nanananaa

En låt som nöts på rätt bra nu är Lostprophets - Can't catch tomorrow. Grym! Blir så glad av den! Diggar texten;
''I'm sure I've seen this look before
Done a thousand times and a million more
How many lies did he tell this time?
How many times did he cross the line?
It won't help me but I have to ask
Is there something real that's behind the mask?
Something true we don't know about?
A little faith in amongst the doubt

And maybe someday you will grow
Maybe someday you will know
Maybe someday you will end these tears and go''

Sitter just nu och dricker kaffe i sängen, haha. Om ca en timme blir de lite jobb tillsammans med Fredde. Är ju inte så där jätte sugen på de om man säger så, kallt, blött och jävligt ute bara. Fy! Men de tar nog inte mer än 2-3 timmar så kommer förhoppningsvis i säng rätt fort ändå =)

Snart är de söndag! Provade outfiten som jag ska ha då, kommer va helt svart/vit, haha. T.o.m sminkningen blir svart/vit! Kanoners dä. Ujujuj, då blir de feeeest, spec om SAIK vinner! Då blire party enda in på måndag morgon =) Blir bra de..

Nä nu ska jag göra nå annat så jag håller mig vaken, är så jävla trött.. Snark!


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 KNUGEN L.W
skriven :

TAGGA TAGGA TAGGA :D