Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Ny tatuering

Jo ni, har införskaffat mig en ny tatuering =) Grymt nöjd!! Fick ett sånt bra pris på den så kunna inte låta bli att göra den.. Så denna är den nya i samlingen;



-

Tjejkväll hos Linda igår med henne, Louise, Johanna och Angelica =) kul vare! Fick god mat, kycklingfilé och potatisklyftor. Sen fixade Johanna nå choklad grejs med glass och varma hallon. Hur gott som helst! Vi spelade spel, sjöng singstar och prata en massa skit bara. Måste göras om!

Jag och Louise drog till 8an efter det, lite segt med folk i början men sen blev de packat som vanligt. Fick lite att vila ögonen på iaf ;) Kom hem runt 3-4 i natt. 

Har legat och kollat på sprinten och varit allmänt lat idag bara. Trodde Northug skulle va med idag, men han va tydligen sjuk eller nått. Tycker det är mycket underhållande att se fighten mellan han, Heller och Jönsson, haha. Vet inte va de har blivit för fel, man har börjat kolla jätte mycket på skidor nu, tycker det är de perfekta att kolla på när man är bakfull =) 



Det hade ju varit mycket enklare att hata, eller verkligen ogilla iaf, Northug om han inte hade varit så förbannat snygg haha =D 

Så som jag har fattat de så är det världscupfinal i falun nästa helg, skulle mer än gärna vela åka dit och kika en sväng!

-

Idag blir det inte mycket gjort.. Jag är bakfull och slö så. Blir nog bara tv resten av dagen.. Bara en vecka kvar till SM finalen nu, i den här tiden om en vecka står jag på studenternas IP och är dyng full! Haha. Ska bli så jäkla skojj =) Hoppas verkligen på guldet i år!!

Nä nu ska jag vila mina blå ett tag =)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: