Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Sjukling

Fortfarande lite förkyld.. Skulle till högbo idag, men blev inge för Hugo hade blivit sjuk han också :( Så har mest lallat runt här hemma hittills bara. Har varit ute lite och njutit av solen så klart.. Tänkte att jag skulle ta mig en promenad senare efter att jag har tränat. Men får se hur jag känner mig.. Så drygt att va förkyld.

Och jag hoppas för sjutton gubbar att jag känner mig bättre imorn, eftersom vi ska åka en sväng med eckerö då.. Ska bli kul att umgås med bröderna och pappa själv. Och farbror så klart! 

Lutar mot att de blir lugnt imorn kväll efter att vi har kommit hem. Man brukar ju vara rätt slut efter resan.. Får se hur de blir på lördag, om man drar sig ut nå då. Skulle ha velat varit till heartbreak, men vet inte om jag har råd med de heller. Såg dessutom ut som om  att de skulle snöa på lördag, så kanske blir jobb då med.

I den här tiden om två veckor sitter jag på tåget från boden till narvik :) Längtar!

Nu ska jag koka kaffe sen skulle jag ha behövt städa mitt rum..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: