Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

SM GUUUUUUUUULD!!!

Ja som ni alla vet så vart de ju SM GULD till SAIK =D SÅ JÄVLA UNDERBART!!

Söndagen började med att jag vart väckt kl 5 på morgonen, så strax före 6 gick jag upp, kunna inte sova. Började dricka öl redan då =) Hur gött som helst vare! Finns de nå bättre än öl frukost?

09:30 gick bussen mor uppsala, härlig stäming hela vägen ned. Och full blev man haha =) Var framme strax före 11 tror ja, då gick vi till Birger Jarl och drack vidare. As härlig stäming där med! Strax före kl 14 vandra i mot Studenternas, skit mycket folk vare där!! Nästan 20 000, helt fantastiskt! 

Matchen var så grymt jämn, men till slut, under förlängningen, dunka Zeke in den vinnande bollen. Det går inte att förklara känslan, de var liksom bara ren lycka. Jag vart så glad så jag börja grina! Det var så härligt att äntligen få springa ut på isen och se spelarna i deras guld hjälmar.

Det var en helt totalt jävla grym dag! Har inte haft en sån dag sen i sommras. Och det var helt klart en av de bästa dagarna i mitt liv, kommer aldrig glömma den dagen och den lyckan!

På bussen hem fortsatte firandet, och när vi kom till viken igen så vart de Living Room. När kl var efter 1 så bestämde jag mig för att ta mig hem igen, jag var helt slut efter allt firande. Och de roliga var, att jag vakna upp på golvet dagen efter med kläderna på hahaha. Heeelt sopslut!! Ingen röst hade jag heller, bokstavligen talat. Jag fick inte fram ett ord. Idag är de lite bättre på den fronten.

Alla bilder från finalen kommer upp på facebook inom kort.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: