Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Suck

Har städat pappas kök i 2½ timme nu, och innan de cykla jag 8,5 km. Jag är helt slut! Köket var ju ett katastrof område kan jag ju säga.. Ska ta och fortsätta lite nu, ska göra rent inne på min toalett. Sen ska jag gå hem till mamma och hämta lite mer saker, och pussa på min älskade nisse.

För örvigt så försöker jag hålla humöret uppe och tro på att allt fixar sig. Men det är väldigt svårt för tillfället.. Mamma fortsätter att bete sig som skit mot mig trots att jag inte har gjort henne något. Jag förstår inte..

Nä, sommar skulle man ha haft sig. Så man kan bege sig härifrån, inte tänka på nått och bara umgås med en massa härliga människor. Ja, de skulle va nått nu de.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mia
skriven :

usch vet hur de är att ha en mamma som behandlar en som skit helt utan vidare , men tror nog att de är dom som mår dåligt å tar ut de över oss andra oskyldiga ! styrkekram till dej <3