Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Träning

Äntligen har träningen  börjat ge resultat! Min kondition är fortfarande kass, men har blivit så mycket bättre sen jag började cykla två gånger i veckan! Har blivit mycket starkare i armarna, nu syns de t.o.m att jag har muskler när jag spänner armarna, haha. Mina ''kärlekshandtag'' har blivit mindre och mycke fastare. Mina ben orkar med mycket mycket mer nu än förr. Och min rumpa har blivit så mycket fastare! I love it.

Kanske man kan gå runt i bikini i sommar utan att kasta sig efter kläder så fort nån ser en ;)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 kyd.blogg.se
skriven :

Eller än värre... att folk kastar kläder PÅ en! =O



Fräck bild förresten.

2 sarah
skriven :

Du är jättefin stumpan! :) Sjukt snygg bild också! Puss

3 Jenna
skriven :

du e ju hur fin som helst :) tycker inte ens du behöver träna men man skall ju göra de själv om man ej trivs.. Kul att de gett resultat :) Du e duktig som tränar så mkt!



Önskar de kunde ge resultat på mig å :(