Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Vår

Nu kan man väl endå säga att det är vår?

Jätte fint väder har det varit idag iaf. Synd att jag har mått skit.. Började dagen med en promenad på lite över 1 timme, skönt. Sen satt jag ute i solen med mamma och lillebror och snacka lite skit innan de var dags att dra fram dammsugaren och städa undan lite. Efter de fick jag skit ont i huvet, allt börja snurra och jag började må jätte illa. Gick och la mig i min säng, och somnade..

Är fortfarande yr och mår illa. Drygt! Jag som hade tänkt att träna och få lite gjort här hemma. Och ta en till promenad, men nee då..

-

I fredags var jag, Louise, Sara och Lisa hem till Linda och drack lite. Vi spela spel och snacka skit, hur kul som helst hade vi. Efter de vart de 8an, men där vare inge drag så var väl bara där i lite över en timme sen drog vi hem.

I lördags så var jag och Lisa hem till Jossan och drack, sen drig vi till Legend, första gången jag var dit. Trevligt ställe! De var nå band som spela då, skit bra var dom och mycket folk var det. Så det var kul! Orkade dock knappt dricka nånting, vet inte varför.. Kom hem i skaplig tid iaf, och var pigg igår.

-

I veckan händer de inge speciellt, tror ja. Ska nog ta en vända till valbo på fredag bara och köpa nya löpar kläder. Sen på lördag är det klubbfest, vi ska grilla och äta tillsammans, sen blire rajjrajj. På söndag har vi möte också.

Nä nu måste jag slå omkull mig igen, är så yr så jag ser knappt skärmen :S
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: