Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

10 saker som irriterar mig

* Onödigt bråk
* Tjejer/killar som säger att de är tjocka, fast de inte är de
* Tjejer/killar som klagar på att de är tjocka, men som inte ens försöker att göra nått åt de
* Folk som går bakom ryggen på en, och sen låtsas som ingenting
* När bilen inte funkar som den ska
* När de regnar på en cruising eller liknande
* Otrevliga och pisamma människor
* Ibland irriterar jag mig på mig själv, är så seg fattad ibland haha
* När man ska behöva tjata på folk för att de ska hända nå, herregud liksom, ni är vuxna och inte 3 år!!
* Och så blir jag irriterad när jag inte får som jag vill, men vem blir inte det?

För övrigt så har jag skrivit på anställnings papper idag =) Och fick hem nya telefonen! Den kvar knappt använd, nöjd som fan =) Hittills iaf!

Nu har jag hållt på i trädgården ett tag, ska fortsätta med de tänkte ja. Skönt att få nå gjort om dagarna!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: