Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

=(

Usch så jag känner mig nere nu. Maj månad är inte den bästa månaden direkt för mig.. jag borde vara glad, för nu börjar allt de roliga och snart, mycket snart, är sommaren här.

Men jag gruvar mig så oerhört inför vecka 20/21. De var då för två år sen som morfar blev så dålig, och efter några dagar dog. Jag drömmer om honom varje natt, allt jag ser och hör relaterar jag till honom, han är i mina tankar mer eller mindre hela tiden. Jag saknar honom så.. Och de gör fortfarande lite jäkla ont att tänka på de dagar han låg på sjukhuset.

Så jag är lite ur balans denna månad, beter jag mig konstigt eller är deppig så vet ni varför. Jag tror jag lär få vara det, för att ta mig igenom sorgen som fortfarande gör så ont. Jag hoppas att jag en dag kan släppa det och gå vidare på nått vis. Inte glömma honom, för det kommer jag aldrig att göra. Men jag vill släppa dom där hemska bilderna jag ser framför mig så fort jag tänker på honom.

Usch ne fy fan, nu blev allt bara jobbigare än vad det redan är =(


Mormor, jag och morfar. Jag saknar er så <3

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: