Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

I can

Kom hem från mamma för ett tag sen.. Har kastat i mig lite mat nyss, och gjort matlåda åt pappa, snäll ja ;)
Skulle ta reda på disken också men de orkar jag fan inte haha.

Så what to do? Solen skiner för tillfället men jag orkar fan inte bege mig ut på en promenad. Har redan promenixat hem till mamma idag, och cyklat tillbaka. Så ska väl bara lyssna på lite musik, snoka runt lite, glo på tv, duscha och sen sova. Intressant liv! ;)

I morgon ska jag till arbetsförmedligen och lämna ett papper. Sen cykla hem till mamma, och dra till skogsvallen och springa av sig lite =) Så skönt att springa i skogen!

På torsdag kanske de blir en sväng till valbo, men bara kanske. Såg ett linne på hemsidan som jag vill ha.. Men vet hur de brukar sluta, kommer hem med allt annat än de jag skulle köpa haha. Får se om jag orkar dra mig dit =)

Jag vill till söderhamn i helgen! Få svina av sig lite igen.. Var ett tag sen nu. Sist jag svina riktigt, måste nog va när vi va till bollnäs för några veckor sen. Nästa lördag är de iaf sandviken cruising! Dåå ska de svinas må ni tro!! Synd att de ska krocka med raggar rallyt i borlänge bara. De gör nog så de inte blir lika mycket folk i år. Men annars så suger raggar rallyt, så tråkigt.. Bara roligt om man är riktigt full, som vi var förra året =D Men då var de så tråkigt väder också.. Ja, de var en sommar som man inte kommer att glömma på länge =) Vill bara att de ska bli power meet nångång nu så man får känna att man lever igen! Och bara släppa allt annat. Bara va full i 4 dagar, konstant. Bland härligt folk! Det är fan meningen med livet de, haha.

Nä nu ska jag sluta svamla. Tänkte ta mig en dusch nu =)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: