Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Måndag igen

Jag hatar måndagar. Dessutom är de grått och trist idag.. Och kallt som fasen!

Idag är jag vid liv iaf.. Tog en lång dusch i morse och nu har jag nyss druckigt en kopp kaffe. Har hållt på och kollat över ekonomin tidigare också, de blir knapert denna månad också, suck. Men de är för att jag har beställt två presenter tills pappa fyller år och de slutade på 500 kr.. Han fyller inte förän i juli, men de var extra pris på de han vela ha nu så det var bara att slå till. Hade ju tänkt att åka en sväng med eckerö denna månad men kan nog sktia sig med de :( Får se hur det blir..

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på. Ska iaf åka hem till pappa igen så jag lär packa ihop sakerna och städa rummet innan jag drar dit. Ska nog promenera dit. Det har blivit ett sånt slarv med träningen för mig nu ända sen bråket mellan mig och mamma, tappade liksom motivationen till det då. Men endå ser jag resultat nu, så det är bara att fortsätta kämpa på.. Beach 2015, here I come!

På lördag är det gävle cruising, skoj! Har dock inte fixat nån att åka med än, men kan anta att de blir i samma bil som vi åkte i lördags.. Innan vi drar till gävle så lät de som om att de skulle bli möte och ev. grilling med klubben! Så hoppas på en trevlig dag och natt. Har så klart Lojsan med mig då, vem annars? <3

Om jag är vid liv på söndag så ska jag och mamma åka till Hillsta och kolla på ett hus =) Skit fint! Om jag inte är vid liv så ska mamma åka och kolla på de själv. Hoppashoppashoppas!!! Detta hus är bättre än de i jäderfors, då de finns ett ''extra'' hus på gården med toalett, dusch och kök i som jag isf skulle kunna hyra av mamma ist för att sätta mig i nån äcklig lägenhet! Men ska väl inte hoppas allt för mycket, vi får se hur mycket priset springer iväg också =) 

Nu ska jag kolla runt efter lite jobb tänkte jag, sen börja packa och dona. Ha en bra dag alla! 


Denna buick blev de till sala i lördags =)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: