Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Onsdag kväll

Vart fan tar veckorna vägen? Tiden går allt för fort, jag hinner inte med. I morgon är det redan en vecka sen vi var på kryssningen! De känns ju som om att de var i förrgår typ.. Och om mindre än två veckor börjar jag komma. Nyss var det 4! Shit..

Idag har jag mest gått och surat. Surat över telefonen/telefonerna, surat på personer som är seg i skallen, surat på det dåliga vädret (hatar när de blåser så mycket, får så ont i huvet då) och så har jag surat över att jag fortfarande har piss ont i axeln.

Tog iaf en lång promenad på kvällkvisten, och laga lite mat efter det. Och nyss kollade jag på de nyaste avsnittet av vampire diaries, var ju på båten i fredags så fick inte så bra att kolla då. 

På fredag ska jag äta aga brugare! Så jag längtar, haha. Länge sen jag åt där nu.. Alla ni som inte har ätit där, ni har missat meningen med livet! Nästan iaf ;) Nå godare burkare kan de inte finnas helt enkelt..
Tjockis man är, sitter och skriver om sånt här haha.

Nu ska jag kolla på tv med mamma ett tag sen ska jag sova, ska föröska gå upp i tid imorn.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: