Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Sommar

Riktig sommar värme idag!! Härligt som fan.

Lördagen vart väl så där.. Bra till en början iaf, satt hemma hos Fredrik och grilla å drack en massa götta =) Sen kom Lea och Mia och hämta upp oss i buickjacken! Dessvärre vela inte den funka nå :( Bara koka hela tiden.. Så vi gav upp efter ett tag och ställde oss på slotts och kolla på bilarna ist. Sen vart jag och Louise kvar där länge och väl, till slut höll jag på att frysa ihjäl! Så vi följde med Bella till peckers då och värmde oss, sen åka vi hem runt 2-3 nångång, tidigt! Full soma attan var jag iaf, så de var skönt att gå å lägga sig.

Mådde piss igår och låg mest bara i sängen.. Men idag är jag pigg och alert igen!! Har hållt på ute i trädgården med mamma och Kalle hela dagen. Funderar på om jag ska ta en kvälls promenad nu, skulle va skönt men samtidigt så är jag så trött. Så isf blir de bara en kort promenix!

Usch, jag känner mig så ensam nu.. Även fast jag är omringad av folk, så känner jag mig helt ensam. Hatar det.. Men de brukar gå över efter ett tag, så hoppas att det gör de även denna gång.


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: