Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Helt slut..

Shit, vilken träningsvärk jag har idag alltså!! Styrkepasset igår var så jävla härligt, glad att Louise släpa med mig på de =) De måste vi fortsätta med! Jag måste dock ha överbelastat vänstra armen ganska mycket.. Har varit svullen och öm hela dagen. Men nu började de bli lite bättre =) Blev iaf inge box idag pga av det. 

Har inte gjort mycket alls idag. Bara gått igenom hundratals recept och sorterat dom.. Sen har jag legat på soffan. Och de tänkte jag fortsätta med =) Och så har jag svurit över att mitt sim kort fortfarande inte har aktiverats så jag kan börja använda iPhonen.. Men de skulle tydligen aktivieras imorn, äntligen!

I morgon tänkte jag be mamma att klippa mig.. Iiih, hatar de!! Sen blir de inge mer klippning förän mot våren igen. Och mot kvällen imorn bär de av hem till pappa på lite pizza mys med lillebror tills de är dags att bege sig till bion med Louise =) Helt ok fredags kväll!

Har inga planer för lördagen än, nån som har nå förslag?

-

Vill sååå gärna åka till Norge nu. Detta år är de första som jag inte har varit dit nå sen jag låg i mammas mage. Känner hur hela jag är fylld av längtan dit.. Önskar att jag hade pengar så man kunna åka. Ska tjata lite på pappa, så kanske man kan åka till påsk iaf =) Det finns absolut inget vackrare ställe på hela jorden enligt mig. Det är bara där jag kan släppa allt och bara slappna av. Helt fantastiskt skönt!





Vill dit nu!! :(
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: