Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Träning!

Yes! Ikväll blir det ett styrkepass med Louise, och i morgon box. På måndag och tisdag vattengympa =) Får se om de blir nå fler pass nästa vecka, hoppas de iaf! Har aldrig provat styrkepass och box förr, så de ska bli kul. Om de passar mig så bokar jag nog in de nästa vecka också!

Idag har de inte hänt mycket. Hatar det. De kryper i hela kroppen på mig! Har bara plockat lite hemma, lagat mat, sökt ett jobb.. Sen inge mer. Trök!

Fick hem min iPhone i måndags. Men abonemanget har inte kopplats upp än. De skulole ta två dagar, nu har de gått två dagar med de funkar fortfarande inte. Får ringa och skälla på dom imorn om de inte händer nå under kvällen här.. 

På fredag ska jag och Louise på bio =) Breaking dawn! Som jag har längtat.. Innan de blir de mat hos farsan med lillebror =) Tror de får bli aga burgare, muuums!

Annars i helgen vettefan.. Sa till mig själv i söndags att jag ska hålla mig nykter men de är ju så tråkigt. Får se vad som hittas på. Den som har nå roligt för sig kan ju höra av sig! 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: