Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Tröttmössa

Ligger i sängen nu och känner hur migränen smyger sig på.. Fy.

Tidigare idag var jag och Louise på vattengympa, skönt :) efter de åkte jag till Coop och handlade lite trams. Var in på jysk och köpte en röd morgonrock också, porrig som fan ;) den är så där överdrivet mjuk och skön, love it.

Har legat och kollat på några avsnitt av true blood avsnitt nu på kvällen, så jävla bra! Drygt att s04 inte finns med svensk text än bara, men de går bra ändå!

Imorgon är de vattengympa kl 06.45 (tror jag att de va?) så upp och hoppa tidigt! Ska käka frukost där också tänkte vi. Sen vette sjutton vad som händer resten av dagen.. De visar sig!

Skriver för övrigt från iPhonen nu, därför blir de lite kortare inlägg, lite små drygt att skriva ;P

Nä, nu ska jag sova!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Felicia
skriven :

Mysig bild :)