Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Jag är så suuuuk!

Ja då var de dags igen, feber, snorig och ont i halsen. Förmdoligen Kent, som jag jobbar med, som har smittat mig. Han var hemma idag ocksp tydligen. Blev alltså inge jobb idag inte. Skönt faktiskt, har ingen som helst lust att jobba ute i detta väder.

I fredags tog jag premiären på systembolaget, kände mig nästan lite vuxen när jag gick ut haha. På kvällen skulle jag och Tina ta nått glas vin och sen tänkte vi dyka förbi Embra som hade fest. De slutade med att vi hällde i oss 3 flaskor rödvin, whisky och öl så vi tog oss ingenstans haha! Shit va full vi blev. Vaknade upp i Tinas säng dagen efter, haha. 

Var tänkt att vi skulle dricka i lördags också men jag hade absolut ingen lust med de. De fick bli god mat, chips och godis hemma med mamma istället. Skönt!

Igår åkte jag och mamma till ikea, hon vela ha hjälp med att bestämma vilka stolar hon skulle ha till vardagsrummet. Så jag följde snällt med.. Men höll på att få damp innan de var klart, som vanligt! Köpte lite saker jag med som jag höll på att fixa med igår. Har dessutom packat ner allt onödigt i lådor och ställt i garaget. Jag blir så sressad av att ha så mycket grejer på rummet. Men nu är de bara de nödnändiga kvar. Skönt! 

Idag blir jag bara liggandes i sängen. Om jag får ork så ska jag göra klart allt inne på rummet.. Ser fortfarande ut som ett bombnedslag här!


<3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: