Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Dö.

Antog utmaningen att ta sig igenom 7.5 km på skogsvallen utan att dö. Gick dock inte alls att springa eftersom hälften av vägen bestod av lera och vatten och resten var sönder kört av maskiner. Så de fick bli en lång promenad istället. Bedrövlig stig var de verkligen, aldrig mer.

Har nyss kastat i mig lite mat och ska strax bege mig till Ica för att hämta ett paket. Hoppas att de är mina lita spike som har kommit ;) sen ska jag färga håret och greja lite här hemma.

I helgen vill jag va full och skrika könsord. Nån mer? Händer de nå kul i lilla byn? Knappast. Men med lite sprit så blir allt mycket roligare.

Försökte lägga upp några bilder men blogg.se är ju dummare än jag så de blev Inge.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: