Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Lyssnar på gamla godingar från förra sommaren och drömmer mig tillbaka en stund.
Förra sommaren levde man loppan verkligen. Annat blir de i år.. Pengarna från sommarjobbet måste jag spara så mycket som möjligt av, och inte kasta ut dom till höger och vänster. Fattar verkligen inte hur jag kunna göra av med alla pengarna så fort förra året!? Helt sjukt. Men kul var de, då iaf.
Men annat blir de i år! Men denna sommar kommer att bli så sjukt bra ändå. Metaltown kommer att slå allt! Bara 72 dagar kvar om jag har räknat rätt..

Idag har jag inte gjort ett skit. Denna lilla förkylning jag hade fått vart ju inte direkt bättre av att jag träna så hårt igår.. Så idag har jag ingen ork till nått. Tänkte att jag skulle dra mig ut och få lite frisk luft så kanske man piggnar på sig.

Men detta inlägg konstaterar jag att jag är sämst på att skriva blogg.
Orkar inte skriva nå mer nu, haha. Hejsvejs!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: