Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Började dagen igår med en tripp till systemet, höll på att frysa ihjäl på vägen dit! Så de var skönt som fan att slänga sig i solariumet efter de. Och sen vart de styrkepass, alltid lika skönt.

Lagade lite go mat åt mig å mamma på kvällen sen drog jag hem till Tina. Vi drack vin och spela kort, trevligt som fan. Sen när de var dags att dra till stan så lurade vi med oss Liza också, så vi drog hem till henne och tog ett glas vin innan vi drog till tältet.

Vi drack Morgan och shakade ass, jävligt kul faktiskt. Nu har jag fått min årliga dos av disco! Haha. Knöl full blev jag, likså Tina så hon drog hem. Jag stannade ned Liza och så gick vi till 8an och tog en drink innan dom stängde! Följde med henne hem sen, var tänkt att jag skulle sova där med fixade skjuts hem ist. Minns inte ens att jag gick och la mig haha.. Usch, vart på tok för mycket alkohol igår.

Så nu blir de nyktert ett tag. Har ändå inte en krona till att supa för nu iaf så.. Har miljoner räkningar denna månad och dessutom ska jag till tandläkaren å. Yeej! Nä, fy fan. Så de verkar som om att de blir lugnt fram till att vi åker till Trollhättan.

Ikväll blir de lugnt. Väntar på att Tina ska höra av sig så jag kan hämta mina saker som vart kvar där.. Annars så blir de bara film och mys i min ensamhet.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: