Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Vaknade upp i morse och var så svullen i halsen så jag kunna inte ens få fram ett ord. Kunna knappt svälja en Ipren. Så fort jag inte har ipren i kroppen så sväller de igen igen. Whats up with that? Aja..

Har legat inne hela dan. Har mest bara legat och irriterat mig över saker och ting. Till slut drev de mig till vansinne så jag började ta tag i saker son jag har tänkt att göra så länge. Sortera sängkläderna, få nån ordning i garderoben och byta ut kort i en fototavla som jag har. Kastade även in en maskin tvätt. Sen begav jag mig till Ica och köpte godis, och köpte kebab.

Sen dess har jag legat och kollat på tv bara. The notebook, melodifestivalen och nu shall we dance?. Helt i min ensamhet.. Rätt skönt faktiskt.

Rock ikväll på folkan. Rätt segt att man inte känner sig nog pigg för att vara där och hjälpa till och ha kul :/ för första gången sen jag gick med i klubben..

Nä nu skiter jag i de här. Förhoppningsvis somnar jag snabbt och slipper tänka. Imorn ska jag iväg och sola på fm tänkte jag om jag känner mig piggare. Annars blir de bara lugnt hela dan..

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: