Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Som vanligt på fredag är de styrkepass, som kändes väldigt lätt denna gång. Får nog kasta på mer vikter nästa gång.. Stannade till på ica och handla lite innan, och hämtade ett paket. Beställde en body och nya löparskor ifrån ellos, tyvärr så var skorna på tok för små så måste byta dom. Bodyn satt bra, men vet inte om jag törs använda den nångång, haha. De kändes så... utmanande på nå vis. Får se hut jag gör med den.

De var tänkt att jag skulle ta en springtur också men fick sånt jävla håll som vägrade att ge sig så de fick bli en rask promenad ist. Så nu är jag rätt slut i kroppen! Och så har jag den där förbannade dammsugningen kvar... Å laga mat lär jag göra också. Trök göra! 

Annars ikväll blir de bara lugnt. Imorgon kanske Danne skulle ha fest, får se om man drar sig dit en sväng eller hur jag gör.. Nykter blir jag iaf. Vet inte alls va de är för fel på mig, vill inte ens dricka. Detta blir den 3 nyktra helgen i rad för mig nu! Jisses, de har nog aldrig hänt. Men nästa helg blir de annat! Då spelar Scar Symmetry, The Storyteller och Foolproof på bolaget. Kul att de äntligen händer nå vettigt här i lilla byn! Ska dit med Louise och en klasskompis till henne. Och nån till.. Trevligt att träffa lite nytt folk! Så de ser jag fram emot.

Kan ju även dela med mig av att jag tycker att Estelle är ett jätte fint namn på den lilla prinsessan! Vart ett jäkla liv om de, eftersom namnet inte har med nå kungligheter att göra. Och för att de låter ''illa'' (?) Dom valde de bara för att de lät fint. Kul att dom våga gå mot strömmen! Jag blir så trött på folk som inte har något trevligt att säga när något sånt här gljädjande händer. Visst, alla får ha sin åsikt och dela med sig av den. Men att säga att ens dotter har ett fult namn är bara brist på respekt. Har själv varit med om en människa som sa rakt upp i ansiktet på mig att Anna var ett fult namn. Det var inte kul alls att höra då.. De finns många namn jag tycker är fula, men eftersom jag är en vuxen människa med lite vett i skallen så gormar jag inte de rakt ut. Tänkt så mycket finare världen hade varit om vi visade lite mer respekt mot varandra =)

De var allt för idag!
Nu ska jag sätta igång med städningen.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: