Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Fuck this!

Vill bli frisk och träna!! Vill dessutom ha vår nu, så man kan dra ut och jogga. Längar så jävla mycket till man kan gå upp tidigt som fan och ta en jogging tur i soluppgången. Eller i solnedgången. Underbart!



Lyckades att dra mig ut och köpa en present åt gudsonen igår. Var ute i en halv timme, var helt slut när jag kom hem. Fortfarande sick as hell men ska iaf bege mig in till gävle och fira honom i efterskott. Dom var sjuklingar där å, så de gör väl inte så mycket att jag kommer dit å snorar då med =) Innan de ska jag förbi posten och skicka iväg lite skit som jag har sålt på tradera. Skönt med en liten extra slant i kassan! När jag kommer hem från gävle så blir de mat från sibylla har jag bestämt, sen ska jag göra så lite som möjligt..

Ser inte ut att bli nån rock för mig imorn =/ Kommer inte att orka va där i värmen och stressa runt bland alla hundratals folk.. Men får se hur jag mår imorn. Förhoppningsvis kanske de händer ett mirakel över natten =)

Har sovit urusel de senaste dagarna.. Har drömt jätte konstiga drömmar som har kännts jätte verkliga. Och de handlar om samma person jämt! Irriterande. Get out of my head!

Nä, nu ska jag äta lite sen göra mig klar för att åka.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: