Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Full fart framåt!!

Igår; två lång promenader.
Idag; 35 min spinning & 60 min styrkepass.
I morgon; 30 min spinning & 30 min funktionell styrka.
Torsdag; vattengympa 45 min. Ska ta med mig Tina då så hon får prova på =)
Fredag; styrkepass 45 min. 
YEAH! Nu kör vi! Ska köra på som fan nu. I början av mars så går mitt kort ut, och jag vet inte om jag har råd att köpa ett nytt.. Så lika bra att passa på.

Annars i veckan händer de väl inte så mycket antar jag.. På torsdag är de städ dag som vanligt och sen på fredag blir de utgång. Sandvik fyller ju 150 år så dom ska ha nå tält på torget, och på fredag kommer Swingfly dit! Har dåligt med pengar i kassan man skulle få av pappa så jag kunna gå, nu när de äntligen händer nå kul här i lilla byn =) Så de ska bli skit kul!
På lördag blir de bakisdag bara. De var nått jag skulle göra på söndag men jag har glömt bort vad haha..
Sitter just nu och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar. Sen ska jag börja med maten, undra va man ska hitta på att äta idag då? Hm.. Och så måste jag fixa lite inne på rummet innan de är dags att bege sig iväg på träningen.

Just ja, i söndags var jag och Tina på Hamilton. En riktig sug film enligt mig! Alldelens för mycket krig för min del.. Men tur att Persbrandt är så snygg iaf ;)

De var allt för idag de! 


40 dagar kvar tills vi drar till trollhättan!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 jesa
skriven :

möte på söndag =)

men har inte fått nån tid eller så av sandra än...

//jesa