Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Detta har hittills varit den segaste dagen på jobbet.. Men om 10 min får jag äntligen gå hem!

Då ska jag hoppa in i duschen, göra mig klar och packa för ikväll bär det av till Grängesberg. Erik yra imorse om att vi ska åka till power meet imorgon också, men får se hur det blir med den saken. Satans karljävel som aldrig kan bestämma sig för nått!! :P annars vet jag inte alls vad vi ska hitta på i helgen..

Igår var jag och mamma till ikea och köpte en massa skit. Skulle köpa en lampa men kom hem med en massa annat som saknas hemma hos Erik. Sen vart de en tur på dollar och rusta med så de vart ännu mer saker.. Jag kan de där med att slösa pengar ja!

Nä, nu skiter jag i de här och åker hem. Adios!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: