Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Har tagit ledigt idag och om några timmar bär det av till hot rod reunion med Andyman! Kul som fan ska de bli!

Har haft Erik här hemma sen i tisdags, han åkte hem igår vid lunch. Hur mysigt som helst har det varit! Synd att jag lära jobba bara, vi hann inte umgås så mycket. Men jag är glad för det lilla!

Igår höll jag på och packa och greja hela kvällen, somnade ovaggad sen. Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar och sen vänta på att Andy ska hämta upp mig. Erik kommer dit han också, mys! Hoppas bara att vädret håller sig hela helgen.. Vilket de förmodligen inte kommer att göra. Men de finns ju solsken på flaska har jag hört så!

Nä, det här har jag inte tid med.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: