Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Måndag måndag måndag

Jag hatar måndagar men fan va fort dagarna går när man jobbar.. Skönt. 

Spenderade helgen hos Erik, och de har varit underbart på alla sätt och vis såklart. Var tänkt att vi skulle på Top Cats i parken på fredagen men jag vart så dålig på kvällen så hoppade över det. Tänkte att jag inte har kunnat varit så roligt sällskap om jag bara skulle gå runt och klaga över hur ont jag har överallt så stannade hemma i sängen istället medans han stack iväg =) 
Lördagen spenderades mest i sängen innan vi tillslut drog oss ut och handlade och hyrde film. Sen blev det soffläge resten av kvällen, massa mys! På söndag morgon fick jag frukost på sängen för första gången i mitt liv =) Så sött!! Fick rosor av honom när jag kom dit också.. Jag trodde inte att män som han fanns. Han är det bästa som finns!

Nu har jag nyss klickat hem en massa skit till telefonen för nästan 900 kr. Och dessutom lite trams ifrån H&M. Det går fort att spendera pengar! Skönt att ekonomin äntligen har ordnat upp sig iaf. Det fick bli bland annat en klänning och en jacka; 


Hoppas det sitter bra på en nu bara.

Resten av dagen kommer att spenderas på soffan nu när det var sånt skit väder. 
Det var allt jag hade att säga denna gång, adios amigos!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: