Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Har så sjukt dåligt samvete över att jag inte har tränat på snart en vecka och dessutom slarvat som sjutton med maten. De vart helt fel när de vart till å supa i måndags och va bakfull på tisdagen.. Blä!

Igår pysslade jag ute i trädgården och på altanen hela dagen, och sen kom Louise och bjöd på fika =) Efter de så var de tänkt att jag skulle åka och träna, men de vart två varv runt sjön i högbo istället när det var så fint väder. Underbart! 

Idag då.. Ska agera chaufför åt morsan som ska rycka ut en massa tänder och få nya, sen måste jag dra mig ut på en springtur annars blir jag vansinning på mig själv. Vart har all motivation tagit vägen!? Suck.


Fick en ros på sista april som står så vackert brevid sängen nu =)
Tänk att en sån liten sak kan göra en så glad!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 40-50's Pinup-fotograf - Miss Emelie '
skriven :

sv; Åh tack ska du ha! :)