Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Vilket piss väder!! De som har varit så fint flera dagar nu.. Usch.

Tänkte helt skita i denna dag och bara stanna i sängen. Men på nå vis lyckades jag dra mig upp och nu sitter jag och dricker kaffe och efter de ska jag göra mig klar för ett styrkepass! Och så ska jag sola lite innan de som vanligt, skönt! Resten av denna dag vette sjutton vad som händer. Har inget planerat under hela helgen.. Var prat om en resa till dalarna en sväng, men får se hur de blir med den saken.

Här kan jag inte sitta, nu måste jag göra mig klar!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Carro
skriven :

Nice blogg :) kramisar Carro

2 julia
skriven :

va gärna med i min dagens blogg-tävling :)

3 isabelle skogh
skriven :

fin du är!