Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Sitter på tåget hem igen efter att ha spenderat en helt underbar vecka i Grängesberg med Erik. Det gör verkligen ont att åka hem denna gång, eftersom att de kommer att dröja ett bra tag innan vi kan ses igen.

När jag kommer hem så ska jag träffa chefen och fixa lite grejer, han ska bland annat visa mig vart jag ska imorgon när jag börjar jobba. Efter det så ska jag in till Valbo en sväng med pappa och lillebror, och senare ikväll kommer Louise på en liten visit.

Ett längre inlägg om vad som har hänt de senaste dagarna kommer senare.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Monia - mamma till Tuvalie
skriven :

glöm inte att mejla mig så jag kan vidarebefodra dina uppgifter till evadsunderkläder så du får din vinst :)