Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Live my life

Hoppade upp kl 7 imorse och tröck i mig lite frukost och filosofera ett tag. Sen åkte jag hem till Linda på lite morgonkaffe och skitsnack :) Så skönt att vi har fått tillbaka kontakten! Hoppas vi kan hålla den nu :)

Efter det så åkte jag och sola lite, as skönt som vanligt! Nu har jag nyss ätit mitt första riktiga mål mat på typ tre veckor. Har absolut inte haft nån matlust alls de senaste veckorna.. Har levt på frukt, yoghurt och mackor typ. Eller så har jag bara ätit lite av maten sen har jag varit propp mätt.. Vette fan va de har varit för fel! Kan inte ens äta hälften av de jag brukar utan att bli dö mätt. Konstigt..

Nu sitter jag och lyssnar på lite musik och ska strax hoppa in i duschen, och sen börja packa ihop grejerna. Drar hem till Erik ikväll, äntligen! Får se hur länge jag bli kvar där :)

För övrigt så kan jag ju berätta att mitt liv rockar på rätt bra nu! Skrev på anställningsbevis igår & får hjöd lön i år (mer än de jag ska ha för att jag har blivit äldre), sommaren är snart här, igår var det en månad kvar till metaltown, och sist men inte minst den största anledningen av alla - Erik, som får mig att gå med ett leende på läpparna hela dagarna :)

Ha en bra lång helg alla, det ska jag ha! 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: