Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Söndag..

Har knappt kunnat sova nå alls inatt. Konstigt nog! Var så jävla trött igår när jag kom hem, så gick och la mig 18.30, men somna inte förän vid 22. Trodde att jag skulle få sova som en sten då jag inte fick sova nå alls natten innan. Hade en katt som envisades med att sova i ansiktet på mig och en karl brevid mig som snarka mig i örat, och dessutom så fick vi trängas i en 90 säng. Men jag klagar inte, de var mysigt =)

Började denna fantastiskt fina söndag med kaffe ute i solen och lyssna på fåglarna. Hela denna dag ska spenderas ute i trädgården hade jag tänkt. Lika bra att passa på att få nått gjort medans de är fint väder! Tänkte att jag skulle åka hem till pappa senare ikväll och hälsa på en sväng också.. 

På fredag ska jag med mamma på Sandvik's Jubileums fest på arenan. Ska bli kul faktiskt! Måns Zelmerlöw, Lotta Engberg och Jerry Willimas kommer bland annat att stå på scen då! Kanske inte direkt min musiksmak men med lite alkohol i kroppen så går de mesta hem hos mig! Man blir bjuden på bubbel och tre rätters middag, helt gratis! Så de ska bli riktigt kul =)

Nä, dags att göra nå vettigt nu!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: