Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Too good to be true

Som jag har skrivit förr så har jag ingen mottagning när jag är hemma hos Erik så de blir dåligt med inlägg här då.. Men nu är jag hemma igen så! 

Har haft några helt fantastiska dagar hemma hos honom! I torsdags gjorde vi inte mycket, var bara hemma och filosofera för oss själva. I fredags var vi ut och käka och på kvällen tänkte vi att vi skulle röra oss ut på något men efter att vi hade tagit några öl så somnade vi, haha. Klockan var typ 21 då! Vilka partynissar vi är =)

I lördags åkte vi till dala floda och kolla på en bil som han ska köpa, mysig road tripp. Sen gjorde vi oss klara och hade whisky provning för oss själva och drack nått glas rött innan några vänner till Erik kom och så drog vi vidare till årsunda, Black Raven spela. Vi kom typ 45 min innan de stängde, typiskt =) Och då åkte vi typ 16 mil.. Tänkte att jag skulle åka hem när vi ändå var här, men följde med till grängesberg igen istället. Mycket trevlig kväll!

Vi kom hem 6 på morgonen och som tur var så drack jag typ inget så jag var inge bakis igår. Erik var dock halv död =) Vi klev upp ur sängen runt kl 16 typ och tog en promenad. Sluta med att vi hamna långt bort åt helvete och till slut hade vi gått 1.5 mil haha. Vi orkade inte gå tillbaka så Eriks kompis kom och hämta oss så åkte vi och köpte pizza, åkte hem och käka, sen la vi oss och sov igen =) 

Lite skönt är de ändå att vara hemma idag. Snart kommer Louise hit på kaffe och skitsnack, känns som om att de var år och dar sen sist! Inte bra. Sen ska jag åka och handla och efter de hem till pappa och hälsa på =) Och så ska jag tvätta och städa. Skönt att få nått gjort! På onsdag åker jag nog tillbaka till grängesberg, lika bra att passa på att vara där så mycket som möjligt nu innan jag börjar jobba.

Slänger upp några bilder från dagarna som har gått;


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: