Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Söndag. Imorgon är det alltså måndag, och då börjar jag jobba igen. Känns kul, men otroligt nervöst och lite ångestfyllt. Men det ska nog gå bra! Matlådan är fixad, och arbetskläderna framtagna.. Jag är redo! Nu kan man väl säga att mitt liv börjar på allvar här nu..

Igår vakande vi upp och vela skjuta oss själva när vi kolla ut. Snö! Kul! Nä usch. Vela inte gå utanför dörren på hela dan, men skulle iväg och pinas under nålen så var tvungen. Vart där i över 3 timmar.. Det vart ett skepp ovanför rosen jag har på handen, och så fick rosen sig en omgång. Nya linjer och färg! Tredje gången jag tatuerar samma hand nu.. Och aldrig mer! Stans helvete vad det gör ont! Och nu är jag svullen och jävlig så klart.. Hoppas det går över snart.

När vi kom hem från stan igår så söp Erik ner mig för att jag skulle slippa frossan, och det sluta med att vi åkte hem till Micke och drack grogg. Kom hem halv 5 imorse, hade mycket trevligt där hemma!

Idag har vi inte gjort så mycket.. Lagat en massa mat så vi har till matlådor och sen bara myst. Nu ska jag kolla på solsidan medan Erik är i garaget, sen hoppa in i duschen och efter det så lär man väl krypa till kojs så man orkar kliva upp imorgon.

https://cdn2.cdnme.se/765400/6-3/pic_516aed33e087c34407599757.jpg" class="image">

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: