Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Snart så!

Så där ja, då var denna arbetsdag över. Gick fort! Har nyss klämt i mig lite mat, så nu ligger jag på soffan och jäser lite innan jag ska börja fixa till altanen inför morgondagens fest!

Jobbar fram till lunch imorgon, sen är det bara att skynda sig hem och göra sig i ordning. Louise, Krille, Fredrik och Anna kommer senare på eftermiddagen!
Jag och Erik ska väl ägna lite tid åt att mysa lite också när jag har kommit hem! Det är ju faktiskt så att vi har varit tillsammans ett år imorgon =) känns som om att det har gått mycket längre tid, samtidigt som det känns som om att det var igår vi träffades.. Jag är så fruktansvärt kär i den mannen än! Älskar honom mer än allt =) detta har varit det bästa året i hela mitt liv!

Nä, nu ska jag slappa lite till innan jag sätter igång och gör nån nytta =)


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: