Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Åååh!

Detta har verkligen varit en dag full av frustration! Jag är så sjukt less på vintern nu. Jag vill ut! Ut och pyssla med blommorna, klippa gräset, sola, grilla... Och bara njuta. Just nu går jag mellan säng, soffa, kylskåp och toan. Finns inget kul att göra ute!

Tänkte att jag skulle ligga i sängen och sura resten av dagen men tog mig i kragen tillslut och färgade håret iaf, sen fick jag nå ryck och började göra rent hela badrummet. Skrubba badkar, toa, väggar och golv. Så nu är de rent och fint! Dessutom har jag sökt tre jobb. Så nu känns de lite bättre. Nu slipper jag ha dåligt samvete över att det inte blev nå gjort idag.

Erik kommer hem om ett tag så ska ta och laga mat snart. Sen sticker han nog iväg så får se vad jag hittar på då..

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: