Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Känner mig för tillfället helt död. Lång dag på jobbet, massa stress och springande.. Mitt i all stress lyckas jag slå i min axel som jag redan har så ont i, så nu känns de ju verkligen att man har en axel! Usch.

När jag kom hem så slängde jag mig på soffan och somna direkt! När jag vaknade var det fortfarande ljust ute, även fast kl var 17! Kändes så... Vårigt. Underbart! Dessutom var det ljust ute när jag åkte till jobbet kl 7 imorse. Det går åt rätt håll!

Just nu väntar jag på att ungspannkakan ska bli klar! Provade att göra en lchf.. Får se hur det smakar då! Har inte ätit nå kolhydrater till maten alls denna vecka, känns bra! Har gått bättre än vad jag trodde :)

I helgen ska jag njuta av ledigheten. Erik ska tatuera sig i flera timmar på lördag så då ska jag bara pyssla lite här hemma under tiden tänkte jag. På kvällen är det rock i saxdalen, men tror inte de blir nå av. Dåligt med pengar och lust till det! På söndag skulle det bli fint väder så då ska vi ta en tur på skotern :) ska leta på nå fint ställe och käka lite brunch tänkte vi! Mys!
Och imorgon ska det stoooor städas i detta lort hem! Sen på kvällen blir det väl bara film och mys. Skönt att spendera en helg hemma nu nät vi har varit borta två helger i rad!

Nä, nu ska här ätas och sen vilas ännu mer på soffan!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: