Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Kan börja med att säga att jag oftast skirver inlägg från telefonen, och iPhone är ju lite smått störd i huvet och byter ord om man stavar ''fel'' även fast man inte gör det, inte alla gånger jag märker det så jag är inte pucko och stavar fel då och då, utan det är telefonen. Så nu vet ni det.
 
Så då var det måndag igen, hate it. Även fast jag inte jobbar så hatar jag måndagar och kommer alltid att göra det!
Vi kom hem runt kl 18 igår, då vart det pizza, bingolotto, Johan Falk och massa mys. Gud så skönt det var att komma hem! Även fast vi bara hade varit borta ett dygn.
 
Vaknade kl 2 inatt och mådde som en påse skit. Kunna inte röra mig för då skulle jag ha spytt. Trodde jag hade blivit magsjuk men det gick över tack och lov. Dock vill inte magen samarbeta idag riktigt.. Erik svettades som en gris inatt, när jag vaknade var hela sängen blöt så jag trodde han hade kissat på sig, haha. Men så var icke fallet! Vette sjutton vad som var för fel på han.. Har aldrig varit med om att en människa kan svettas så mycket och frysa samtidigt! Han måste ha haft rejält med feber eller nått. Men han var piggare imorse han också, skönt.
 
Idag ska det pysslas hemma, sen iväg och handla och fixa mat tills Erik kommer hem. Ikväll ska vi fortsätta i garderoben, bara det sista kvar nu. 
 
Nä, nu ska jag fortsätta göra något vettigt!
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: