Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Vaknade upp och kände direkt att detta kommer inte bli någon bra dag. Går upp på övervåningen i hopp om att jag kanske lyckas lägga de sista av golvet i garderoben så det blir klart nångång men insåg rätt fort att de är på tok för komplicerat för lilla mig.. Känns som om att det aldrig kommer bli klart där. Erik är upptagen med jobb och annat den här veckan och i helgen ska vi till Värmland och hälsa på hans mormor och morfar, vilket ska bli kul men det känns lite frustrerande när det finns så mycket att göra här hemma. Trodde från början att garderoben skulle ta ca en vecka att göra klart men nu har det gått två och det kommer nog ta två veckor till.

Köket har vi inte kommit igång med heller och inte lär vi göra det i år heller känns det som. Amazonen står och skräpar i garaget, har inte blivit nå gjort på den i över en månad, och de i sin tur gör att det inte blir nå gjort på chevan så den lär väl inte bli klar till sommaren..

Som sagt så blir vi borta den här helgen, nästa helg ska Erik tatuera sig i flera timmar och så är det rock i saxdalen och helgen efter det ska vi till Nyköping. Vi kommer fan inte hinna med nånting! Usch va bitter jag känner
mig. Ingenting blir klart nångång och det är så frustrerande! Nog för att jag oftast är ledig måndag-onsdag men jag kan inte göra att själv.. Önskar verkligen att jag hade min familj närmare mig så dom kunna hjälpa till..

Nu ska jag ta och laga mig lite mat sen slänga mig på soffan. Skulle behöva städa men utan dammsugare blir det svårt. Va jävla roligt livet är ibland =)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: