Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Har haft en kanon helg hemma i Sandviken.. Gårdagen i högbo med Erik var hur mysig som helst! Vi låg på stranden och glassa, sen var vi och åt på qvarn. Var tänkt att vi skulle spela minigolf efter det men såklart började det att regna då så vi åkte hem till pappa istället. Fick med mig en massa saker hem ifrån honom, kul! Vi vart kvar där ett par timmar innan vi for hem till mamma och somnade som stockar innan kl 21 haha.

Kändes inte alls kul att åka hem idag. Hade gärna stannat några dagar till.. Det känns som om att man inte hinner med nånting på en helg bara! Jag saknar Sandviken så jävla mycket.. Och alla människor där. När jag slutar jobba i oktober så ska jag åka dit och stanna en vecka iaf..
Känner mig alltid så ledsen när jag har kommit hem igen efter att ha varit där, och inte blir det bättre idag av att jag är jäkligt avundsjuk på alla som är i och ska till Rättvik! Känns inte alls kul att jobba hela veckan.. Vecka 32 är jag ledig på fredagen iaf, då åker vi till åmot. Ser fram emot att få träffa alla fått igen!

Nu ska jag ligga i sängen och fundera på livet ett tag sen föröka göra nån nytta. Jag hatar söndagar! Bläää

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: