Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Idag är det en rätt bra dag. Även fast folk bara mest är dumma i huvudet.

Var iväg och storhandlade vid lunch sen åkte jag till dollar stuuure och köpte lite skit innan jag åkte och hämtade ut mina nya arbetskläder. Om tre veckor börjar jag! Skönt!
Akassan ringde idag med och sa att även fast jag inte får nå arbetsgivarintyg från min nuvarande chef så kan jag ändå söka ersättning till hösten. Så det kändes skönt! Så nu känns allt bra igen, inga frågetecken eller nått.

Jag längtar så till sommaren nu!! Äntligen ska det börja bli plusgrader ute, så nu kanske snön börjar försvinna. Längtar så till alla träffar och allt som hör till.

Kanske jag törs inviga mina lita spike i sommar? Har haft dom ett år nu men aldrig vågat använda dom haha

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: