Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Idag är det ett halvår sen jag flyttade hit. Jävlar vad tiden bara rinner iväg! Så den här veckan har jag tagit tag i sånt jag har tänkt att göra sen jag flyttade hit men har aldrig orkat.. Så jag har frostat av frysen, gjort rent kylskåpet, skubbat ren alla köksluckor, städat pannrummet och övervåningen. Skönt! Om jag är ledig imorgon också så ska jag göra rent ugnen, micron och alla element. Tänk om snö helvetet kunna försvinna så man kunna börja hålla på ute också! Längtar ihjäl mig!!

På lördag kommer familjen hit! :D ska bli så kul! Storebror Emil och hans sambo Fia kommer har inte varit hit förr, så ska bli kul att dom får se hur vi har det :) annars blir det bara lugnt i helgen! På söndag är det SM final i bandy, Saik tog sig dit i år igen! Så jävla kul! Dessvärre kommer jag inte att vara på plats i år och se finalen :( finns tyvärr inte pengar till det. Det får bli pizza och en massa godis framför tvn istället med Erik och glo på matchen. Det blir nog bra det med! ... men jag kommer att ha en sån ångest över att inte vara där.

Så nu är ju frågan vad man ska hitta på resten av dagen.. Hoppas Erik har nått bra förslag sen! Kanske försöka göra nått med chevan eller nått :) längtar så till premiärturen!

https://cdn2.cdnme.se/765400/6-3/pic_5141c374e087c308d80aa32f.jpg" class="image">

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: