Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Helgen i Sandviken var kanon. Var in till Valbo en sväng på fredagen med mamma och kollade runt lite, och käka på Ikea innan de var dags att göra sig i ordning. Var hem till pappa en sväng innan jag drog vidare till Louise för att korka upp! Vi fula runt hemma hos henne ett tag med lite folk innan vi drog vidare till lobby för att se skitarg och lillasyster! Det första jag och Louise gjorde var att ta en tequila, dom vanligt. Efter det vart det rött vingligt! Men kul =) skitarg var lika bra som alltid. Lillasyster såg jag inte mycket av dessvärre.. Hade en skit trevlig kväll iaf! Så kul att träffa alla igen!

I lördags var jag så bakfull att jag knappt visste vad jag hette. Erik sa att det såg ut som om att jag hade sovit en en soptunna över natten, ungefär så kände jag mig också... Usch! Tog hela dagen innan jag mådde bättre. Erik kom till Sandviken efter många om och men, vi grillade och lite sånt innan vi åkte ner till stan i chevan. Vi båda blev nykter.. Orkade inte dricka helt enkelt. Mycket trevlig kväll det med iaf!

Längtar redan till nästa gång jag ska till Sandviken. Vilket blir nästa helg! Ska bli kul.

Just nu ligger jag och väntar på att Erik ska komma hem men det lär väl dröja antar jag.. Ska ta en dusch och glo på tv så länge!

Nä, nu får det räcka.
Hejhej!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: