Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Dagen började ju bra iaf.. Fick reda på att jag får förlängd timanställning, kom på att det bara är 6 veckor kvar till gran canaria och dessutom gjorde jag en massa roliga fynd på loppisar. Kom hem och kände mig full av energi! 
Men den tog slut fort när jag ännu en gång inser hur mycket jag och Erik har att göra. Det är nå alldeles förbannat mycket. 
Det värsta av allt är att det är jag själv som får ta reda på 70 % av allt skit, även fast det inte är jag som har ställt till med katastrofen ifrån början. Och inte fan hinner man bli klar på det ena stället innan man lär börja på nästa.
Jag.orkar.inte. 
Men inte kan jag ge upp heller, eftersom jag inte kan bo i ett hem där det ser ut som ett slagfält bakom kulisserna. Jag önskar att min käresta kunna känna detsamma så hade allt gått lite smidigare!

Önskar att man kunna knäpp med fingrarna så var allt fixat. Men så enkelt får det väl helt enkelt inte va.

Nått kul i all stress och katastrof är att jag har fått tag på biljetter till twisted sister, europe, hardcore superstar och fatal smile's spelning i Sandviken i december. Det ska bli kul! Kanske. Förhoppningsvis. Nått sånt! 
Nä, nu får det räcka. Dusch sen hoppa i säng! Hej och hå. 




Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: