Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Höstdeppen är ett faktum. Fyfan! Hatar att sitta ensam hemma hela dagarna i mörkret och prata med mig själv. Försöker sysselsätta mig med både det ena och det andra men lusten försvinner när deppen tar över..

Dagarna i Sandviken var både underbara och lite jobbiga. Underbara för att jag fick träffa familjen och Louise och ha folk som jag älskar runt i kring mig hela tiden, men lite jobbigt för att ju oftare jag är där desto mer vill jag flytta hem. Hem till Sandviken! Möjligheten finns för mig och Erik att flytta, men just nu känns det väldigt långt borta efterom det är så mycket som ska stämma in. Suck. 

Nu är gästrummet klart uppe iaf. Så nu är det bara en säng som saknas.. Om någon har en 140, 160 eller dubbelsäng som ni vill bli av med, så hojta till! 
Funderar på om jag ska börja måla om hallen uppe nu.. Det måste hända nånting hela tiden annars dör jag lite!
Och att Erik åker till Tyskland på söndag för att jobba i några dagar känns ju inte ett dugg kul, då blir jag ännu mera ensam..... Nä fyfan, snart slår jag upp ett tält i mammas trädgård så jag och Erik kan bosätta oss där. Då får jag lite sällskap iaf. 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: